مرا از یاد نبر...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود






بهت نمي گم دوست دارم
ولي قسم مي خورم دوست دارم
بهت نمي گم كه هر چي بخواي بهت مي دم
چون همه چيزم تويي

نمي خوام خوابتو ببينم

چون تو خيلي خوش تر از خوابي

اگه يه روزي چشمات پر از اشك شده دنبال يه شونه گشتي كه گريه كني
صدام كن
بهت قول نمي دم كه ساكتت كنم منم پا به پات گريه مي كنم

اگه دنبال مجسمه سكوت مي گشي تا سرش داد بزني
صدام كن قول ميدم ساكت بمونم

اگه دنبال خرابه مي گشتي تا نفرت خودتو توش خالي كني

صدام كن
قلبم تنها

خرابه ي وجود توست

بهت نمي گم دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

آمانج
ساعت18:51---26 بهمن 1389
سلام وبلاگ باحالی داری بیا وبه وبلاگ من سر بزن

سالارغم
ساعت18:48---26 بهمن 1389
وبلاگت خیلی قشنگه !خیلی باحاله دوستش دارم لطفابه منم سری بزن

نرگس
ساعت18:04---26 بهمن 1389
ممنون لینکت کردم توهم منو بانام تنهایی های دخترونه بلینک

پوریا
ساعت17:00---26 بهمن 1389
سلام
من شما رو با نام عاشقانه تو وبلاگ خودم لینک کردم ولی از طریق تبادل لینک اتوماتیک قبول نکرد
لطفا به صورت دستی لینک منو تو وبلاگتون قرار بدید
ممنون


نرگس
ساعت15:34---26 بهمن 1389
خیلی وبت قشنگه دوست خوبم خوشحال میشم سربزنی

بهنام
ساعت15:21---26 بهمن 1389
سلام ممنون كه به وبلاگم امدي بازم به وبلاگم سر بزن

@فرزاد@
ساعت15:16---26 بهمن 1389
سلام...وب قضشنگی داری....اگه دوسداشتی به منم یه سر بزن...مرسی

فرزانه
ساعت14:39---26 بهمن 1389
گفتمش بی تو چه می باید کرد
عکس رخساره ی ماهش را داد باید کرد
گفتمش همدم شبهایم کو
تاری از زلف سیاهش را داد
وقت رفتن همه را می بوسید
به من از دور نگاهش را داد
یادگاری به همه داد و به من
انتظار سر راهش را داد

سلام
من شما رو لینک کردم و لینک خودم رو هم تو وبتون قرار دادم

خوشحال میشم سری بزنید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 13:50 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com